Specialista dohledového centra - Košík.cz | Kariéra

Specialista dohledového centra

Specialista dohledového centra
Úvazek Práce na plný úvazek, Živnostenský list
Jazyky čeština rodný, angličtina B2
Praha hl.m.Product &Technology
21.02.2024

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. Náš růst již brzy překročí 3 miliardy korun čistého obratu a to jsme teprve na začátku naší cesty.

Jsme ale také parta nadšenců do technologií a inovací, která se neustále rozrůstá a zvyšují se také naše byznysové požadavky. Proto nyní otevíráme nové oddělení "Velínu" do kterého hledáme nové kolegy na pozici Specialista dohledového centra.

Popis pozice

Co bude náplní tvé práce? 

  • Monitorování klíčových obchodních a IT metrik.
  • V případě mimořádných událostí v oblasti Business nebo IT budeš budeš incidenty eskalovat na příslušná oddělení, která se postarají o nápravná opatření.
  • Při problémech, které nebudeš umět vyřešit bude tvým  úkolem jejich počáteční analýza.
  • Nedílnou součástí bude i vytvoření dokumentace postupů a následně její  pravidelné aktualizace.
  • Spolupráce s ostatními odděleními IT (IT Platform, Support, SAP, Engineering).
  • Komunikace s vedením, ale také jednotlivými odděleními (Purchasing, Operations, Marketing, Finance, HR).

Požadujeme

Jaké máme požadavky na roli?

  • Minimálně 2 roky zkušeností na pozici koordinátor, operátor helpdesku nebo jiné obdobné pozici.
  • Zvládáš základy standartního procesu podpory. 
  • Aktivní znalost anglického jazyka.
  • Výhodou jsou znalosti monitorovacích a upozorňovacích nástrojů, případně znalost systému JIRA.
  • Určitě se ti bude hodit samostatnost nebo vyšší odolnost vůči stresu.
  • Ochota držet pohotovost.

Co u tebe hledáme?

Ownership – je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum.

Schopnost prioritizovat – umět rozlišit, co je důležité a co ne. Říct, co se nebude dělat je stejně tak důležité, jako říct co dělat.

Orientace na výsledek – musíš se umět soustředit na měřitelné výsledky. Výsledek je důležitý, výstup je jen prostředek, jak výsledku dosáhnout.

Práce s čísly – rád pronikáš do podstaty věcí, umíš hledat souvislosti a správně měřit a vyhodnocovat.

Umět si poradit – umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe.

Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.

Nabízíme

  • možnost vzdělávání a kariérního růstu
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • moderní kanceláře přímo na metru A – Dejvická
  • 5 týdnů dovolené
  • zaměstnanecké benefity (slevy na Košík.cz a u našich partnerů, Multisport kartu, výhodné tarify od O2, odměny za odpracované roky, ZOO karta)
  • možnosti vzdělávání, studium jazyků a osobní rozvoj
  • pružnou pracovní dobu

Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!

Na co nalákáme zrovna tebe?

Parťák

Odměna za věrnost
tě nemine.

Slevař

Získáš slevy
na každý nákup.

Extrovert

Užiješ si firemní akce se super kolegy.

Sportovec

Tak to budeš rád za
multisportku.

Cestovatel

Naučíme tě cizím jazykům.

Cyklista

U nás zaparkuješ s čímkoli.

Vždy připojen

Dostaneš od nás notebook.

Jedlík

Pestré občerstvení přímo v kanclu.

Ozvi se nám

Líbí se ti tato pracovní pozice a cítíš, že by to mohlo klapat? Odpověz na inzerát, pošli životopis a připiš i něco navíc, budeme moc rádi.

Ozvi se nám - detail pozice
Buď originál, ale upřímný

Maximum file size: 2MB

ve formátu PDF, DOC, s max. velikostí 2 MB
Souhlas
Díky za CV
Míša z HR