Junior Business Monitoring Coordinator - Košík.cz | Kariéra

Junior Business Monitoring Coordinator

Junior Business Monitoring Coordinator
Úvazek Práce na plný úvazek, Živnostenský list
Jazyky čeština C1, angličtina B2
Praha hl.m.Product &Technology
01.07.2024

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. Náš růst již brzy překročí 3 miliardy korun čistého obratu a to jsme teprve na začátku naší cesty.

Jsme ale také parta nadšenců do technologií a inovací, která se neustále rozrůstá a zvyšují se také naše byznysové požadavky. Proto nyní spouštíme nové oddělení "Velínu" do kterého hledáme nové kolegy na pozici Junior Business Monitoring Coordinator.

Popis pozice

Co bude náplní tvé práce? 

  • Monitorování klíčových obchodních a IT metrik ve všech lokalitách Košíku.
  • Provádění rutinních úkolů, které zabezpečují hladký chod společnosti.
  • Reakce na upozornění a mimořádné události, koordinace řešení problémů s ohledem na zákazníka a provádění potřebné dokumentace.
  • Tvorba a kategorizace tiketů na příslušná oddělení včetně dohlížení na realizaci nápravných opatření.
  • Spolupráce na menších úkolech zaměřených na zvýšení zákaznické spokojenosti a monitorovací služby jako jsou například automatizace, zjednodušení nebo vizualizace procesů.
  • Komunikace a sdílení informací napříč organizací a jejími zeměmi a to e-mailem, v Teams nebo po telefonu.
  • Budeš se s ostatními kolegy se střídat v rámci směnného provozu (ranní a odpolední směny) a držení on call pohotovostí (noční a 1x měsíčně víkend).

Požadujeme

Jaké máme požadavky na roli?

  • Minimálně dokončené středoškolské vzdělání.
  • Angličtina na komunikativní úrovni – budeš spolupracovat s našimi kolegy z jiných zemí.
  • Ochota pracovat v směnném provozu (ranní a odpolední směna) a držet on call pohotovosti. 
  • Výhodou bude zkušenost v podpůrné pozici například jako koordinátor, operátor helpdesku nebo specialista zákaznického servisu.
  • Výhodou je znalost nástrojů JIRA, Confluence a monitorovacích nebo upozorňovacích nástrojů.
  • Určitě se ti bude hodit samostatnost nebo vyšší odolnost vůči stresu.

Co u tebe hledáme?

Ownership – je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum.

Umět si poradit – umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe.

Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.

Nabízíme

  • možnost vzdělávání a kariérního růstu
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • moderní kanceláře přímo na metru A – Dejvická
  • 5 týdnů dovolené
  • zaměstnanecké benefity (slevy na Košík.cz a u našich partnerů, Multisport kartu, výhodné tarify od O2, odměny za odpracované roky, ZOO karta)
  • možnosti vzdělávání, studium jazyků a osobní rozvoj
  • pružnou pracovní dobu

Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!

Na co nalákáme zrovna tebe?

Parťák

Odměna za věrnost
tě nemine.

Slevař

Získáš slevy
na každý nákup.

Extrovert

Užiješ si firemní akce se super kolegy.

Sportovec

Tak to budeš rád za
multisportku.

Cestovatel

Naučíme tě cizím jazykům.

Cyklista

U nás zaparkuješ s čímkoli.

Vždy připojen

Dostaneš od nás notebook.

Jedlík

Pestré občerstvení přímo v kanclu.

Ozvi se nám

Líbí se ti tato pracovní pozice a cítíš, že by to mohlo klapat?
Odpověz na inzerát, pošli životopis a připiš i něco navíc, budeme moc rádi.

Ozvi se nám - detail pozice

Maximum file size: 2MB

ve formátu PDF, DOC, s max. velikostí 2 MB
Souhlas