Popis pozice
Klíčové oblasti odpovědnosti a očekávané výsledky.
Řízení každodenního provozu obchodních nebo IT aktivit:
- Jediný kontaktní bod (SPOC) pro danou oblast, zajištění dodávek dle specifikací.
- Účast na tvorbě požadavků, konzultace, návrhy vlastních řešení a generování nápadů
- na zvýšení efektivity.
- Přehled o aktuálním stavu provozu dané oblasti, dlouhodobých problémech, technickém dluhu, mezerách v procesech.
- Spolupráce s Business Process Consultantem na prioritizaci backlogu aktivit.
- Návrh technického řešení s ohledem na dlouhodobou použitelnost.
- Zajištění testování nových funkcionalit před nasazením do produkce.
- Podpora při nasazování funkcionalit, včetně podpory vývojářů.
- Tvorba dokumentace dle definované struktury/šablony.
- Školení kolegů, podpůrných a konzultačních týmů.
Spolupráce s:
- Ostatními IT odděleními (Helpdesk, IT Platform, Engineering, atd.).
- Obchodními jednotkami společnosti (např. Sales, Operations, Marketing, OPS, LM).
- Managementem společnosti.
Požadujeme
Naše požadavky.
Praxe, jazykové znalosti, vzdělání:
- Minimálně dokončené středoškolské vzdělání
- Zkušenosti s řízením skladu/automatizací
- Zkušenosti jako produktový/delivery manažer výhodou
- Minimálně 4 roky praxe na pozici SAP konzultanta
- Zkušenosti s e-commerce výhodou
- Znalost SAP modulů pro e-commerce (FI/CO, MM, SD, WM, EWM)
- Porozumění standardním podpůrným procesům a metodikám (znalost JIRA)
- Zkušenosti s řešením problémů klienta (případně projektové úkoly orientované na zákazníka)
- Angličtina na komunikativní úrovni (min. B2)
Pracovní a osobnostní charakteristiky:
- Schopnost samostatného a přesného řešení úkolů, schopnost prioritizace a rozhodování.
- Orientace na řešení problémů, ochota pomáhat a učit se, přístup ke zlepšování procesů.
- Komunikativní a orientovaný na lidi.
- Konstruktivní vztahy s interními zákazníky a kolegy.
- Proaktivní přístup, pozitivní energie.
- Profesionální reprezentace společnosti Košík na všech úrovních v souladu s jejími hodnotami a integritou.