IT Office Assistant - Košík.cz | Kariéra

IT Office Assistant

IT Office Assistant
Úvazek Práce na částečný úvazek
Praha hl.m.HR & Administration
09.02.2024

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a právě expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. 

Na pozici IT Office Assistant hledáme proaktivní part - time kolegyni/kolegu, který/á má s touto pozicí již alespoň dvouletou zkušenost a je to práce, která ho/ji baví, ať už jde o administrativní činnost, nebo třeba organizaci eventů:)

Popis pozice

Co bude tvým denním chlebem?

  • Organizování meetingů, tvorba prezentací a jejich zápis.
  • Organizace a zabezpečení eventů od A do Z.
  • Administrativní činnosti – fakturace, objednávky, vedení budgetu.
  • Zadávání faktur do systému SAP.
  • Správa kalendáře a koordinace callů a schůzek.
  • Organizování služebních cest, včetně zajištění letů a ubytování.

Požadujeme

Jak si tě představujeme?

  • Zvládáš multitasking a jsi flexibilní.
  • Máš rád/a vše zorganizované a zároveň se rychle zorientuješ.
  • Jsi odolný/á vůči stresu.
  • Jsi proaktivní s citem pro detail.
  • Skvěle si rozumíš s počítačem a MS Office.
  • Umíš naslouchat a respektuješ názory druhých.
  • Jsi samostatný/á a pečlivý/á.
  • Umíš úkoly prioritizovat a dokončovat.
  • Máš pokročilou znalost AJ – hlavně psaná komunikace při organizaci schůzek.
  • Jsi zodpovědný/á za svou práci.

Budeš mít výhodu, pokud:

  • Máš pracovní zkušenost z e-commerce nebo IT firmy.
  • Umíš najít vlastní řešení, nespoléháš se na zavedené systémy.
  • Udržíš si chladnou hlavu i v náročných situacích.
  • Znáš SAP u umíš v něm pracovat.
  • Máš řidičský průkaz sk. B.

Co u tebe hledáme?

Ownership – je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum.

Schopnost prioritizovat – umět rozlišit, co je důležité a co ne. Říct, co se nebude dělat je stejně tak důležité, jako říct co dělat.

Orientace na výsledek – musíš se umět soustředit na měřitelné výsledky. Výsledek je důležitý, výstup je jen prostředek, jak výsledku dosáhnout.

Práce s čísly – rád pronikáš do podstaty věcí, umíš hledat souvislosti a správně měřit a vyhodnocovat.

Umět si poradit – umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe.

Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.

Nabízíme

  • Part-time s nástupem ihned
  • Možnost kariérního růstu.
  • Příležitosti pro vzdělávání a osobní rozvoj.
  • Smlouvu na dobu neurčitou.
  • Moderní kanceláře přímo na metru A – Dejvická.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Variabilní složku s možností přeplnění.
  • Odměnu za odpracované roky.
  • Zaměstnanecké benefity (slevy na Košík.cz a u našich partnerů, Multisport kartu, výhodné tarify od O2, odměny za odpracované roky, ZOO karta).

Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!

Na co nalákáme zrovna tebe?

Parťák

Odměna za věrnost
tě nemine.

Slevař

Získáš slevy
na každý nákup.

Extrovert

Užiješ si firemní akce se super kolegy.

Sportovec

Tak to budeš rád za
multisportku.

Cestovatel

Naučíme tě cizím jazykům.

Cyklista

U nás zaparkuješ s čímkoli.

Vždy připojen

Dostaneš od nás notebook.

Jedlík

Pestré občerstvení přímo v kanclu.

Ozvi se nám

Líbí se ti tato pracovní pozice a cítíš, že by to mohlo klapat? Odpověz na inzerát, pošli životopis a připiš i něco navíc, budeme moc rádi.

Ozvi se nám - detail pozice
Buď originál, ale upřímný

Maximum file size: 2MB

ve formátu PDF, DOC, s max. velikostí 2 MB
Souhlas
Díky za CV
Míša z HR