HR Administrátor pro logistické centrum - Košík.cz | Kariéra

HR Administrátor pro logistické centrum

HR Administrátor pro logistické centrum
Úvazek Práce na plný úvazek
Jazyky čeština rodný, angličtina B2
Praha hl.m.HR & Administration
30.08.2024

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a právě expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. 

Do našeho centrálního skladu v Horních Počernicích hledáme HR Administrátora, který/á se bude starat o naše zaměstnance a zajistí, že vše bude fungovat hladce a přispěje k vytváření pozitivního pracovního prostředí.

Popis pozice

Co budeš mít na starosti jako HR  Admin?

  • Komplexní správu pracovně-právní agendy a personální evidence.
  • Správu a evidenci dokumentů, smluv a cizinecké agendy.
  • Kontrolu a úpravu docházek zaměstnanců.
  • Plánování a evidenci zákonných školení – BOZP, PO, LP a dalších povinných školení pro provoz.
  • Aktivní účast při náborovém řízení pro skladové pozice a také pomoc s přípravou onboardingu pro naše nováčky.
  • Spolupráci s personálními agenturami.
  • Administrativní podporu českého HR týmu.
  • Office management – objednávání občerstvení, péči o kávovar a správu pokladny.

Požadujeme

Jak si tě představujeme?

  • Máš už zkušenosti s obdobnou HR pozicí, ideálně z provozního/výrobního prostředí.
  • Poznáš směnný provoz a umíš s ním z pohledu HR pracovat.
  • Ovládáš zákoník práce.
  • Baví tě administrativa a máš rád/a ve věcech pořádek.

Co je výhodou?

  • Setkal/a jsi se již i s agendou zaměstnávání cizinců.
  • Máš znalost BOZP, PO a HACCP školení pro provoz na skladě.
  • Zkušenost s agenturním zaměstnáváním.

Co u tebe hledáme?

Ownership – je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum.

Schopnost prioritizovat – umět rozlišit, co je důležité a co ne. Říct, co se nebude dělat je stejně tak důležité, jako říct co dělat.

Orientace na výsledek – musíš se umět soustředit na měřitelné výsledky. Výsledek je důležitý, výstup je jen prostředek, jak výsledku dosáhnout.

Práce s čísly – rád pronikáš do podstaty věcí, umíš hledat souvislosti a správně měřit a vyhodnocovat.

Umět si poradit – umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe.

Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.

Nabízíme

A co ti za to nabízíme?

  • Nástup možný ihned.
  • Výplata vždy do 10. pracovního dne v měsíci.
  • Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
  • Tým plný profíků, od kterých se můžeš učit.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Firemní akce a teambuildingy.
  • Zaměstnanecké slevy na veškeré zboží Košík.cz.
  • VIP ceny na Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz.
  • Marko karta.
  • Výhodné nákupy na Samsung e-shop.
  • Odměna za odpracované roky.
  • Příspěvek na výuku cizích jazyků.
  • Zvýhodněné tarify od O2 family.
  • Možnost Multisport karty.
  • V dostupnosti MHD a bezplatné parkovaní v objektu.
  • Zázemí prosperující společnosti.

Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!

Na co nalákáme zrovna tebe?

Parťák

Odměna za věrnost
tě nemine.

Slevař

Získáš slevy
na každý nákup.

Extrovert

Užiješ si firemní akce se super kolegy.

Sportovec

Tak to budeš rád za
multisportku.

Cestovatel

Naučíme tě cizím jazykům.

Cyklista

U nás zaparkuješ s čímkoli.

Vždy připojen

Dostaneš od nás notebook.

Jedlík

Pestré občerstvení přímo v kanclu.

Ozvi se nám

Líbí se ti tato pracovní pozice a cítíš, že by to mohlo klapat?
Odpověz na inzerát, pošli životopis a připiš i něco navíc, budeme moc rádi.

Ozvi se nám - detail pozice

Maximum file size: 2MB

ve formátu PDF, DOC, s max. velikostí 2 MB
Souhlas