Manager Call Centra - Košík.cz | Kariéra

Manager Call Centra

Manager Call Centra
Úvazek Práce na plný úvazek
Liberecký krajCRM
19.03.2024

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin.

Jedním z důvodů, proč se nám tak daří, je skvělá práce našich kolegů a kolegyň z Call centra v Liberci, kteří se perfektně starají o naše zákazníky a pomáhají nám tak vytvářet ten nejlepší zážitek z celého nákupu. V současné době proto hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Manager Call Centra, který/á nám pomůže rozvíjet naše call centrum v Liberci.

Popis pozice

Co bude náplní tvé práce?

  • Motivovat a rozvíjet naše operátory z České republiky, Slovenska a Bulharska.
  • Budeš řídit a rozvíjet naše teamleadery a školitele.
  • Budeš zodpovědný/á za svěřený budget a jeho plnění.
  • Spolupráce a komunikace s kolegy napříč celou firmou (sklad, logistika, marketing, sales).
  • Řešení komplikovaných a nestandardních požadavků zákazníka .
  • Reporting a dodržování nastavených KPI.

Požadujeme

Co budeš pro tuto roli potřebovat?

  • Zkušenost s vedením týmu callcentra (min. 30 lidí) alespoň 3 roky.
  • Skvělé vystupování a komunikační schopnosti.
  • Schopnost motivace podřízených.
  • Chuť vymýšlet a zavádět inovativní procesy, které posunou náš zákaznický servis.
  • Znalost Excelu.
  • Psychickou odolnost.
  • Časovou flexibilitu (naše callcentra fungují denně od rána do noci).
  • Schopnost analyzovat výstupy.
  • Angličtina B1.
  • Zkušenost s prodejem po telefonu.
  • Znalost práce v SAP a Daktela.

Co u tebe hledáme?

Ownership – je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum.

Schopnost prioritizovat – umět rozlišit, co je důležité a co ne. Říct, co se nebude dělat je stejně tak důležité, jako říct co dělat.

Orientace na výsledek – musíš se umět soustředit na měřitelné výsledky. Výsledek je důležitý, výstup je jen prostředek, jak výsledku dosáhnout.

Práce s čísly – rád pronikáš do podstaty věcí, umíš hledat souvislosti a správně měřit a vyhodnocovat.

Umět si poradit – umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe.

Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.


Nabízíme

Jaké výhody a benefity ti nabízíme?

  • Možnosti vzdělávání a kariérního růstu.
  • Výuku jazyků.
  • Moderní kanceláře v budově Millenium.
  • VIP ceny nejen na Košík.cz (Mall.cz, Vivantis.cz, CZC.cz, Prozdravi.cz).
  • Multisportku na sport i relax.
  • Možnost vzdělávání, firemní akce a teambuildingy.
  • Firemní Zoo karta.
  • Bandu fajn lidí 😊

Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!

Na co nalákáme zrovna tebe?

Parťák

Odměna za věrnost
tě nemine.

Slevař

Získáš slevy
na každý nákup.

Extrovert

Užiješ si firemní akce se super kolegy.

Sportovec

Tak to budeš rád za
multisportku.

Cestovatel

Naučíme tě cizím jazykům.

Cyklista

U nás zaparkuješ s čímkoli.

Vždy připojen

Dostaneš od nás notebook.

Jedlík

Pestré občerstvení přímo v kanclu.

Ozvi se nám

Líbí se ti tato pracovní pozice a cítíš, že by to mohlo klapat? Odpověz na inzerát, pošli životopis a připiš i něco navíc, budeme moc rádi.

Ozvi se nám - detail pozice
Buď originál, ale upřímný

Maximum file size: 2MB

ve formátu PDF, DOC, s max. velikostí 2 MB
Souhlas
Díky za CV
Míša z HR