Executive Assistant & Office Manager - Košík.cz | Kariéra

Executive Assistant & Office Manager

Executive Assistant &  Office Manager
Úvazek Práce na plný úvazek
Jazyky čeština rodný, angličtina B2
Praha hl.m.HR & Administration
25.11.2025

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. V Košíku přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin, a proto hledáme talentované lidi, kteří se nebojí hledat nové cesty, vylepšovat ty stávající, otevřeně komunikovat a občas si vyhrnout rukávy. Dáme ti šanci zakousnout se do klíčových projektů, spolupracovat se špičkami v oboru a kariérně růst raketovým tempem spolu s námi.

Executive Assistant & Office Manager zajišťuje širokou škálu činností zaměřených na efektivní provoz kanceláře. Patří sem administrativní podpora, která zahrnuje koordinaci údržby kancelářského vybavení a zařízení, dohlížení na pořádek a efektivitu pracovního prostředí, pořádání firemních akcí a dále vedení menšího týmu, který se skládá z recepční a Office asistentky. Executive Assistant podporuje CEO při řízení jeho každodenních činností a povinností.


Popis pozice

Co bude náplní tvé práce?

  • Vedení a motivace týmu (Recepční + Office Asistentka) – budeš lídrem, který inspiruje.
  • Zajištění bezproblémového provozu kanceláří – od každodenního chodu po dlouhodobé plánování.
  • Podpora CEO – správa kalendáře, rezervace restaurací, hotelů, letenek.
  • Výběr a tendrování dodavatelů – budeš mít vliv na kvalitu služeb a nákupů.
  • Správa vozového parku – efektivní řízení firemních aut.
  • Komunikace s externími partnery – budova, úklid, dodavatelé.
  • Tvorba interních směrnic a pravidel – nastavíš standardy.
  • Organizace interních eventů – teambuildingy, firemní akce.
  • Nákup vybavení a plánování pracovních prostor – moderní prostředí je tvoje vizitka.
  • Odpovědnost za budget – kontrola, plánování, optimalizace.
  • Spolupráce napříč týmy – budeš centrálním komunikačním uzlem.
  • Ad hoc podpora vedení – flexibilita je klíč.

Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání / bakalářský titul je výhodou.
  •  Předchozí zkušenost v administrativní roli minimálně 2 roky.
  •  Znalost SAP nebo jiného finančního softwaru je výhodou.
  •  Silné organizační schopnosti a schopnost řídit více úkolů současně.
  •  Vynikající komunikační a interpersonální dovednosti.
  •  Důraz na detail a proaktivní přístup k řešení problémů.
  •  Komunikativní angličtina (ideálně na úrovni B-2).
  •  Znalost MS Office
  •  Schopnost vést tým

Nabízíme

  • Možnost vzdělávání a kariérního růstu – investujeme do tvého rozvoje.
  • 5 týdnů dovolené – odpočinek je důležitý.
  • Firemní akce a teambuildingy – skvělá parta lidí.
  • Zaměstnanecké slevy na Košík.cz + VIP ceny u Vivantis, Alza, Electrolux, AEG.
  • Výhodné nákupy na Samsung e-shop.
  • Příspěvek na jazykové kurzy – rozvíjej se.
  • Zvýhodněné tarify T-Mobile.
  • Multisport karta – aktivní životní styl.
  • Odměny za odpracované roky – vážíme si loajality.
  • Moderní kanceláře přímo na metru A – Dejvická.

Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!

Na co nalákáme zrovna tebe?

Parťák

Odměna za věrnost
tě nemine.

Slevař

Získáš slevy
na každý nákup.

Extrovert

Užiješ si firemní akce se super kolegy.

Sportovec

Tak to budeš rád za
multisportku.

Cestovatel

Naučíme tě cizím jazykům.

Cyklista

U nás zaparkuješ s čímkoli.

Vždy připojen

Dostaneš od nás notebook.

Jedlík

Pestré občerstvení přímo v kanclu.

Ozvi se nám

Líbí se ti tato pracovní pozice a cítíš, že by to mohlo klapat?
Odpověz na inzerát, pošli životopis a připiš i něco navíc, budeme moc rádi.

Ozvi se nám - detail pozice

Maximum file size: 2MB

ve formátu PDF, DOC, s max. velikostí 2 MB
Souhlas