Regional Operations Manager - Košík.cz | Kariéra

Regional Operations Manager

Regional Operations  Manager
Úvazek Práce na plný úvazek
zahraničí (jiné)Warehouse & Operations
04.09.2023

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme i do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. Náš růst již brzy překročí 3 miliardy korun čistého obratu, a to jsme teprve na začátku naší cesty.

A protože rosteme i v rámci Bulharska, hledáme pro tento trh ambiciózní, šikovné a odpovědné kolegy, kteří nám pomohou Kolichka.bg přetvořit do firmy evropských rozměrů. 

U nás budete mít vždy možnost pracovat na klíčových projektech, společně se svým týmem přispívat k exekuci firemní strategie a mnoho příležitosti rychlého kariérního rozvoje. 

Popis pozice

Na pozici Regional Operations Manager přijeme nového kolegu, který se po zaškolení v Praze relokuje do Sofie v Bulharsku a bude odtud řídit jednotlivé provozovny.

Co bude nápní jeho práce?

Operační řízení:

• Vytvářet účinné strategie z CZE (Kosik.cz) pro zlepšení celkové operační efektivity a produktivity našich prodejen v Bulharsku.

• Zajistit plynulý provoz, včasné vyřízení objednávek a přesné kompletace zboží, aby byly splněny požadavky zákazníků. 

• Zavedení a udržování standardizovaných operačních procesů ve všech lokalitách s cílem zvýšit konzistenci a maximalizovat efektivitu. 

• Odpovědnost za OPS zpoždění, Perfektní regál, Perfektní tašku = service KPI.

• Odpovědnost za rozpočet.


Řízení týmu: 

• Dohlédnout na nábor, výběr a zaměstnávání operačního personálu ve spolupráci s oddělením lidských zdrojů. 

• Poskytovat vedení a vedení operačních týmů, zajistit jasnou komunikaci cílů a očekávání výkonu. 

• Odpovědnost za tým 3 vedoucích prodejen (cca 10-40 kompletátorů).


Zavádění procesů:

• Identifikovat příležitosti pro zlepšení procesů a automatizaci v rámci operačního postupu. 

• Zavádět standardní operační postupy (SOP) pro zajištění konzistentního provádění úkolů a zefektivnění provozu. 

• Monitorovat a hodnotit klíčové ukazatele výkonu (KPI) pro měření účinnosti zavedených procesů a identifikaci oblastí pro zlepšení.

 Spolupráce mezi odděleními:

• Úzce spolupracovat s dalšími odděleními, včetně marketingu, prodeje, poslední míle a zákaznického servisu, aby byla zajištěna bezproblémová koordinace a soulad operačních aktivit s celkovými obchodními cíli.

• Spolupracovat s externími partnery – METRO. 

• Spolupracovat s IT týmem (v souladu s přístupem CZE) pro využití technologických řešení pro automatizaci procesů a efektivní správu dat.

Požadujeme

Jaké máme na pozici Regional Operation Managera požadavky?

  • Prokazatelné zkušenosti s operačním řízením, ideálně v maloobchodu nebo v rámci ecommerce.
  • Silné vůdčí schopnosti, schopnost inspirovat a motivovat tým, být příkladem.  Vynikající schopnosti řešení problémů a rozhodování. 
  • Důkladné znalosti operačních procesů (kompletace zboží). 
  • Znalost práce s technologiemi pro optimalizaci provozu (SAP, Tableau, Confluence, interní technologie). 
  •  Vynikající organizační dovednosti. 
  • Efektivní komunikace napříč celou firmou a externími partnery.
  • Angličtina a čeština na úrovni min. B2, bulharština výhodou.

Co u tebe hledáme?

Ownership – je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum. 

Schopnost prioritizovat – umět rozlišit, co je důležité a co ne. Říct, co se nebude dělat je stejně tak důležité, jako říct co dělat. 

Orientace na výsledek – musíš se umět soustředit na měřitelné výsledky. Výsledek je, co se počítá, výstup je jen součástí výsledku. 

Práce s čísly – rád pronikáš do podstaty věcí, umíš hledat souvislosti a správně měřit a vyhodnocovat. 

Umět si poradit – umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe.

Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.

Nabízíme

Jaké výhody a benefity ti nabízíme?

  • Možnostost rychlého kariérního růstu.
  • Vzdělávání a osobnostní rozvoj.
  • Smlouvu na dobu neurčitou .
  • 5 týdnů dovolené.
  • Variabilní složku s možností přeplění - vyššího výdělku.
  • Zaměstnanecké benefity (velké slevy na Košík.cz a u našich partnerů, Multisport kartu, ZOO kartu, výhodné tarify od O2, odměna za odpracované roky).

Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!


Na co nalákáme zrovna tebe?

Parťák

Odměna za věrnost
tě nemine.

Slevař

Získáš slevy
na každý nákup.

Extrovert

Užiješ si firemní akce se super kolegy.

Sportovec

Tak to budeš rád za
multisportku.

Cestovatel

Naučíme tě cizím jazykům.

Cyklista

U nás zaparkuješ s čímkoli.

Vždy připojen

Dostaneš od nás notebook.

Jedlík

Pestré občerstvení přímo v kanclu.

Ozvi se nám

Líbí se ti tato pracovní pozice a cítíš, že by to mohlo klapat? Odpověz na inzerát, pošli životopis a připiš i něco navíc, budeme moc rádi.

Ozvi se nám - detail pozice
Buď originál, ale upřímný
Maximum upload size: 2MB
ve formátu PDF, DOC, s max. velikostí 2 MB
Díky za CV
Míša z HR