Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme i do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. Náš růst již brzy překročí 3 miliardy korun čistého obratu, a to jsme teprve na začátku naší cesty.
A protože rosteme i v rámci Bulharska, hledáme pro tento trh ambiciózní, šikovné a odpovědné kolegy, kteří nám pomohou Kolichka.bg přetvořit do firmy evropských rozměrů.
U nás budete mít vždy možnost pracovat na klíčových projektech, společně se svým týmem přispívat k exekuci firemní strategie a mnoho příležitosti rychlého kariérního rozvoje.
Na pozici Regional Operations Manager přijeme nového kolegu, který se po zaškolení v Praze relokuje do Sofie v Bulharsku a bude odtud řídit jednotlivé provozovny.
Co bude nápní jeho práce?
Operační řízení:
• Vytvářet účinné strategie z CZE (Kosik.cz) pro zlepšení celkové operační efektivity a produktivity našich prodejen v Bulharsku.
• Zajistit plynulý provoz, včasné vyřízení objednávek a přesné kompletace zboží, aby byly splněny požadavky zákazníků.
• Zavedení a udržování standardizovaných operačních procesů ve všech lokalitách s cílem zvýšit konzistenci a maximalizovat efektivitu.
• Odpovědnost za OPS zpoždění, Perfektní regál, Perfektní tašku = service KPI.
• Odpovědnost za rozpočet.
Řízení týmu:
• Dohlédnout na nábor, výběr a zaměstnávání operačního personálu ve spolupráci s oddělením lidských zdrojů.
• Poskytovat vedení a vedení operačních týmů, zajistit jasnou komunikaci cílů a očekávání výkonu.
• Odpovědnost za tým 3 vedoucích prodejen (cca 10-40 kompletátorů).
Zavádění procesů:
• Identifikovat příležitosti pro zlepšení procesů a automatizaci v rámci operačního postupu.
• Zavádět standardní operační postupy (SOP) pro zajištění konzistentního provádění úkolů a zefektivnění provozu.
• Monitorovat a hodnotit klíčové ukazatele výkonu (KPI) pro měření účinnosti zavedených procesů a identifikaci oblastí pro zlepšení.
Spolupráce mezi odděleními:
• Úzce spolupracovat s dalšími odděleními, včetně marketingu, prodeje, poslední míle a zákaznického servisu, aby byla zajištěna bezproblémová koordinace a soulad operačních aktivit s celkovými obchodními cíli.
• Spolupracovat s externími partnery – METRO.
• Spolupracovat s IT týmem (v souladu s přístupem CZE) pro využití technologických řešení pro automatizaci procesů a efektivní správu dat.
Jaké máme na pozici Regional Operation Managera požadavky?
Co u tebe hledáme?
Ownership – je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum.
Schopnost prioritizovat – umět rozlišit, co je důležité a co ne. Říct, co se nebude dělat je stejně tak důležité, jako říct co dělat.
Orientace na výsledek – musíš se umět soustředit na měřitelné výsledky. Výsledek je, co se počítá, výstup je jen součástí výsledku.
Práce s čísly – rád pronikáš do podstaty věcí, umíš hledat souvislosti a správně měřit a vyhodnocovat.
Umět si poradit – umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe.
Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.
Jaké výhody a benefity ti nabízíme?
Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!
Odměna za věrnost
tě nemine.
Získáš slevy
na každý nákup.
Užiješ si firemní akce se super kolegy.
Tak to budeš rád za
multisportku.
Naučíme tě cizím jazykům.
U nás zaparkuješ s čímkoli.
Dostaneš od nás notebook.
Pestré občerstvení přímo v kanclu.
Líbí se ti tato pracovní pozice a cítíš, že by to mohlo klapat? Odpověz na inzerát, pošli životopis a připiš i něco navíc, budeme moc rádi.