Koordinátor oddělení vratek - Košík.cz | Kariéra

Koordinátor oddělení vratek

Koordinátor oddělení vratek
Úvazek Práce na plný úvazek
Jazyky čeština B1
Praha hl.m.Warehouse & Operations
21.07.2023

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. Náš růst již brzy překročí 3 miliardy korun čistého obratu a to jsme teprve na začátku naší cesty.

A jak už to bývá, velké ambice vyžadují i velké talenty, na kterých naše firma stojí. V Košíku vždy usilujeme o ambiciózní, šikovné a odpovědné kolegy, kteří nám pomohou Košík.cz přetvořit do firmy evropských rozměrů.

Na pozici Koordinátor/ka vratek přijmem nového kolegu, na kterého se budeme moci spolehnout při koordinaci a příjmu vratných obalů a zboží v našem moderním distribučním centru v Horních Počernicích.

Popis pozice

Co bude tvou nápní práce?

  • Příjem vráceného zboží a posouzení stavu výrobků.
  • Fyzická kontrola zboží se systémem.
  • Úzká spolupráce s kolegy na ostatních odděleních (sklad, administrativa).
  • Práce s vratnými obaly (kontrola, evidence).
  • Komunikace s naší dopravní společností a zákaznickou linkou slovem i písmem v českém jazyce.
  • Převzetí zákaznických reklamací a nevyzvednutých zásilek.
  • Pracovní dobou jsou 12 hodinové směny v režimu krátký/dlouhý týden.


Požadujeme

Jaké jsou požadavky na roli?

  • Máš dobrou znalost práce na PC ( Word, Excel, Teams).
  • Budeš mít výhodu pokud ovládáš SAP, pokud ne, rádi tě zaškolíme.
  • Jsi flexibilní, zodpovědný a samostatný.
  • Schopnost rychle a zodpovědně řešit problémy.
  • Výhodou ti bude znalost prostředí skladu a logistiky.

Co u tebe hledáme?

Ownership – je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum.

Schopnost prioritizovat – umět rozlišit, co je důležité a co ne. Říct, co se nebude dělat je stejně tak důležité, jako říct co dělat.

Orientace na výsledek – musíš se umět soustředit na měřitelné výsledky. Výsledek je důležitý, výstup je jen prostředek, jak výsledku dosáhnout.

Práce s čísly – rád pronikáš do podstaty věcí, umíš hledat souvislosti a správně měřit a vyhodnocovat.

Umět si poradit – umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe.

Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.

Nabízíme

Co ti nabízíme?

  • Možnost rychlého kariérního růstu.
  • Vzdělávání a jazykové kurzy.
  • Stravenkový paušál.
  • Smlouvu na dobu neurčitou.
  • Moderní kanceláře přímo na metru A – Dejvická.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Zaměstnanecké benefity (slevy na Košík.cz a u našich partnerů, Multisport kartu, výhodné tarify od O2, odměny za odpracované roky, ZOO karta).
  • Odměny za odpracované roky.

Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!

Na co nalákáme zrovna tebe?

Parťák

Odměna za věrnost
tě nemine.

Slevař

Získáš slevy
na každý nákup.

Extrovert

Užiješ si firemní akce se super kolegy.

Sportovec

Tak to budeš rád za
multisportku.

Cestovatel

Naučíme tě cizím jazykům.

Cyklista

U nás zaparkuješ s čímkoli.

Vždy připojen

Dostaneš od nás notebook.

Jedlík

Pestré občerstvení přímo v kanclu.

Ozvi se nám

Líbí se ti tato pracovní pozice a cítíš, že by to mohlo klapat? Odpověz na inzerát, pošli životopis a připiš i něco navíc, budeme moc rádi.

Ozvi se nám - detail pozice
Buď originál, ale upřímný
Maximum upload size: 2MB
ve formátu PDF, DOC, s max. velikostí 2 MB
Díky za CV
Míša z HR